Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

648. Kwiatowy rok z krzyżykowym szaleństwem

Nie będę Was już dłużej trzymać w niepewności i ogłaszam zapisy na nową całoroczną zabawę na krzyżykowym szaleństwie. Nie będzie to jednak żaden sal, bo chwilowo mam nimi przesyt – muszę dokończyć te, które rozpoczęłam a które zawędrowały do UFOK-ów (UFOKi tez będziemy kończyć, ale na innych zasadach niż do tej pory). 
Ale nie o tym miało być. 
Zapraszam na :


Kwiaty staną się przedmiotem comiesięcznych wyzwań, w których możecie brać udział przystępując do zabawy. 
Zasady podobne do tych z różnych wyzwań blogowych (Ameryki tutaj nie odkryję). 

Oto one:

  1.  W zabawie mogą brać udział wszyscy, którzy zapiszą się pod poniższym postem do końca grudnia. Po 31 grudnia zapisy zostają zamknięte. Listę uczestników będę edytować na bieżąco. Nie uruchamiam linkowania zapisów, ponieważ chcę tym razem dać szansę osobom nie posiadającym bloga.
  2. Co miesiąc – 1 lub 2 danego miesiąca będę publikowała post z kolejnym wyzwaniem, które będzie dotyczyło określonego gatunku kwiatu (np. róża, storczyk, konwalia itp.).
  3. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie pracy (jednej lub kilku) z dowolną interpretacją tematu. Warunek jest jeden – praca musi być wykonana głównie haftem krzyżykowym. Zagospodarowanie zależy od Waszej inwencji twórczej. Mogą to być kartki, obrazki, zakładki, zawieszki itp…
  4.  Gotowe prace będzie można linkować pod postem sprawozdawczym z mojej interpretacji zadania, który będzie ukazywał się ostatniego dnia miesiąca. Osoby, które nie posiadają bloga a chcą się bawić proszone będą o przysyłanie prac na adres email. (Ważne żeby zrobić to przed ukazaniem się mojego posta.)
  5. Osoby, które przygotują co najmniej 10 z 12 prac wyzwaniowych wezmą udział w losowaniu upominku, które odbędzie się w styczniu 2018 roku.
  6. I jeszcze jedno zastrzeżenie – praca musi być nowa, nigdzie nie pokazywana i przygotowana tylko i wyłącznie na potrzeby tej zabawy (oczywiście może zostać podarowana). Jeśli okaże się, ze ktoś pokazał starą pracę lub zgłosił ją jednocześnie do innej zabawy to niestety wypada z gry. 
Uczestnicy proszeni są o wstawienie na pasku bocznym banerka zabawy.
 
To kto bawi się ze mną???


31 komentarzy :

  1. Kasiu dawno nie brałam udziału w tego typu zabawie więc zgłaszam się i mam nadzieję że wytrwam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo chętnie się podejmę wyzwania, jeszcze nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie więc kiedyś pierwszy raz musi być i liczę że uda mi się wytrwać do końca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecna;) Może, wreszcie wyszyje kwiaty o których marzyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, z przyjemnością się zapisuję. Nie wiem, czy wyszyje każdy kwiatuszek, ale się postaram. Czy linkujemy tylko wykorzystane hafty (z których coś powstało), czy tolerujesz także te tylko wyszyte?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zapowiada się bardzo burzliwy rok więc dziękuję, ale chętnie popatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Waham się, czy dam radę choć jeden raz się wyrobić w terminie, ale chętnie spróbuję. I podpinam się do pytania Atramk - czy musi być gotowa praca, czy wystarczy sam haft?
    Aha, bloga (już od wielu lat) nie prowadzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że ciekawe wyzwanie! Hmmm... muszę się dobrze nad nim zastanowić, bo przyznam, że kwiaty nie są moim ulubionym tematem. Ale! Korci mnie, korci. Mam jeszcze dużo czasu do zastanowienia się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może wreszcie coś zacznę wyszywac :-) Mam nadzieje ze móje ulubione kwiaty też będą

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się piszę na tę zabawę :). Mam nadzieję tylko , że mi czasu starczy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. uczestniczyłam w "kwiatowej" zabawie u Agatki, ale tam nie było musu"krzyżykowego"; będę kibicować i podglądać, ale nie wezmę udziału, bo z czasem u mnie krucho

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kasiu przepraszam ale przeliczylam sie i z tej zabawy muszę niestety zrezygnować. Nie chce tez nikomu miejsca w zabawie zabierać. W ufokach nadal sie bawie. Mam nadzieje ze sie nie gniewasz.

      Usuń
  13. Zabawa zapowiada się świetna i chętnie bym się przyłączyła, ale niestety... moja doba nijak nie chce się rozciągnąć, a z pracy chwilowo zrezygnować nie mogę. Będę wam za to kibicować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także się zgłaszam! Ciekawa jestem Waszych i moich kwiatowych prac! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zabawa. Z chęcią wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też spróbuję. Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja odpadam, ale chętnie będę śledzić pomysły innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może warto spróbować? A co tam zapisuję się:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o dopisanie mnie do tej zabawy. Mam nadzieję, że dam radę, wypełnić wszystkie warunki.
    Hafty będę publikować na blogu http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja też spróbuję sił :) Oby czasu wystarczyło i obym wytrwała te 12 miesięcy :D Lecę zawieszać banerek! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie spróbuję i mam nadzieję, że tym razem wytrwam do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm, no dobra... spróbuję i ja, chociaż nie jestem pewna, czy sobie ze wszystkim poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie i zapisuję swój udział. Mam nadzieję że dam radę sprostać wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie mam paska bocznego na swoim blogu, dlatego pozwoliłam sobie napisać o zabawie w poście. http://kolorowyswiatfasoli.blogspot.com/2016/12/63-plany-plany-plany.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:))i właściwie rzutem na taśmę się zgłaszam:)całe szczęście że zaglądnęłam do Hanulki :)uwielbiam haftować kwiaty i ta zabawa jest idealna dla mnie:))pozwolisz,że zamieszczę na bocznym pasku info z Twoją zabawą:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Mozna jeszcze? Mam nadmiar kwiatowych wzorow do wyhaftowania, bede miec motywacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna zabawa, ale jakos przegapilam w tym szalenstwoe przedswiatecznym, bede Wam dziewczyny kibicowac:) Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka