Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

844. Urodzinowe candy

Równo za miesiąc minie 4 lata od dnia, kiedy napisałam pierwszego posta. 
Nigdy w życiu bym nie przypuszczała, że wytrwam w pisaniu bloga. A o tym, że stanie się on ważnym miejscem w hafciarskiej blogosferze – o czym świadczy ilość odsłon – nawet nie śniłam.

A ponieważ urodziny no to candy urodzinowe. 
Już mogę zdradzić, że jedna z nagród już doleciała z dalekiego kraju a drugą na pewno będzie kilka baz do kartek mojego autorstwa.  A reszta to niespodzianka.



Oto zasady zabawy:

1. Do udziału zapraszam aktywnych blogerów.

2. Informację o candy wraz z banerkiem umieszczamy w osobnym poście oraz na pasku bocznym z podlinkowanym banerkiem.

3. Post z informacją o zabawie linkujemy za pomocą żabola.

4.W komentarzu pod tym postem  piszemy kilka słów na temat moich prac wg wzoru:  „W twoich pracach najbardziej podoba/ją mi się: (i tu odpowiedź jaka jedna konkretnie praca lub rodzaj moich prac podoba Ci się najbardziej )” – ot mam ochotę podłechtać swoje ego – a może dowiem się, że nic się nie podoba :)

5.Upominek wysyłam tylko na polski adres. Osoby spoza Polski mogą uczestniczyć w zabawie pod warunkiem posiadania polskiego adresu korespondencyjnego.

6.Będzie mi milo jeśli dołączycie do grona obserwatorów bloga

7.  Zapisy do 9 października do północy.  Zwycięzcę podam w dzień urodzin bloga. 



22 komentarze :

  1. Kasiu serdecznie gratuluję takiej pięknej rocznicy:) Wiem, że wiele razy miałaś rożne myśli na temat bloga. Tym bardziej się cieszę, że nie wcieliłaś ich w życie:) Trwaj dalej w blogosferze, żebym miała gdzie zaglądać i komentować:)

    A w Twoich pracach najbardziej podobają mi się Twoje kartki, które fantastycznie oprawiasz:) Poza tym uwielbiam to, że jesteś krzyżykowym i zabawowym ADHD:) Zawsze dzieje się u Ciebie coś ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu obserwuję bloga i jestem pełna podziwu w jakim tempie powstają kolejne prace. No i przyznaję się szczerze że obraz "Jana Pawła II" spowodował, że i ja muszę go mieć :)
    Pozdrawiam serdeczni i życzę kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy oraz zapału do prowadzenia bloga - bardzo często można zobaczyć u Ciebie coś nowego, organizujesz różne zabawy...

    Spośród Twoich prac najbardziej podobają mi się kartki - może dlatego, że sama ich nie robię? Chociaż, jak wygram w candy i dostanę bazy, to kto wie? :) Twoje kartki mają w sobie elegancję, delikatność, nie ma "przerostu formy nad treścią". Aha, jeszcze bardzo mi się podobał ten haft na podmalowanym tle - kwiaty wyszły cudownie, świetnie się prezentują ich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, gratulacje z okazji 4 lat blogowania! Pięknie inspirujesz, pokazujesz wiele różnych pomysłów na wykorzystanie haftu krzyżykowego i wykonujesz go perfekcyjnie - i to najbardziej podoba mi się na Twoim blogu! Zawsze coś nowego, twórczego! W Twoich pracach najbardziej podoba mi się cudne wykonanie i pomysłowość na zagospodarowanie haftów! Pięknie inspirujesz i przez to, że Twoje prace pokazujesz tak często, podkręcasz tempo innym, też chciałabym mieć taką turboigiełkę jak Ty!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy. Blog przecudny.
    W twoich pracach najbardziej podoba mi się Twoja dbałość o szczegóły. Prace Twoje są takie dopieszczone, idealne.

    Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i wielkiego zapału do krzyżyków.

    Spośród Twoich prac uwielbiam kartki - są one dla mnie niedoścignionym wzorem. Sama od jakiegoś czasu tworzę kartki, ale do Twoich mi daleko. Już nie mogę się doczekać jakie kartki zaprezentujesz na tegoroczne Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy:))Mnie się podobają Twoje zabawy i to ,że mogę w nich uczestniczyć:))bo że hafty robisz śliczne to nawet nie trzeba pisać:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. W Twoich pracach najbardziej podobają mi się bazy do kartek. Bardzo Ci ich zazdraszczam. Są takim dopieszczeniem tych twoich cudownych hafcików.

    Poza tym podziwiam Cię za wielość prac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zacnej rocznicy!

    Spośród Twoich prac najbardziej podobają mi się kartki :) szczególnie sposób ich oprawy :)
    Podziwiam Cię również za wyszywanie bardzo dużych prac - papieża czy madonny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu gratuluję czwartej rocznicy! Od niedawna goszczę w Twoich progach i jestem pełna podziwu dla Twoich kartek i sposobu w jaki je wykańczasz. Lubię tematykę prac, które wyszywasz i jestem pod wrażeniem szybkości, w jakie je tworzysz. Z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga i życzę Ci kolejnych, pełnych pomysłów lat w blogosferze, pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. W Twoich pracach bardzo podoba mi się różnorodność, wykonanie. A tak przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy - 9 października, nieskromnie wspomnę, że ta data zbiegła się z datą moich urodzin-również 9 października:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. W Twoich pracach bardzo podoba mi się różnorodność, wykonanie. A tak przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy - 9 października, nieskromnie wspomnę, że ta data zbiegła się z datą moich urodzin-również 9 października:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry Kasiu, gratuluję Ci 4. lat owocnego blogowania i życzę następnych.

    Twoje prace podobają mi się przede wszystkim z powodu starannego wykonania. Moją ulubioną pracą, którą opublikowałaś na blogu jest portret Papieża - ukończyłaś go jako UFOka i bardzo się z tego powodu cieszę. W Twoim blogowym świecie podoba mi się także różnorodność prac, serie np kartek oraz zabawy - które czasami i mnie skuszą. Lubię czytać także o tym, co lubisz a czego nie - np. otwarcie przyznajesz się do niekorzystania z tamborka. Cieszę się, że trafiłam do Twojego blogowego świata i mogę choć troszkę Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Kasiu, gratuluję pięknej rocznicy! Ciekawe czy mi uda się tyle wytrwać w blogowaniu ;)
    Trudno wybrać co najbardziej podoba mi się w Twoich pracach, jest ich taka mnogość i różnorodność, że dla mnie nie sposób wybrać jedną ulubioną pracę! Ale na przykład bardzo podobają mi się te kartki i pamiątki, które wyszywasz jedną nitką. Są wtedy takie delikatne i cudne!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, 4 lata to kawał czasu! Gratuluję Ci z całego serca i życzę jeszcze wielu podobnych urodzin bloga. A patrząc na Twoją twórczą aktywność możemy spodziewać się jeszcze wielu cudeniek.

    Jeśli chodzi o hafty, to najbardziej podobają mi się Twoje kartki. Pamiętam Twoje początki z kartkami i to jak z czasem ewoluowały i nadal ewoluują, bo jesteś niespokojną duszą i wciąż szukasz. Bardzo przyjemnie się ogląda Twoje prace i te duże i te małe.

    Pozdrawiam i życzę niekończącej się weny i czasu z gumy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu gratuluję czwartej rocznicy i życzę kolejnych w blogowym świecie. Podziwiam , jak większość pięknie wykonane kartki. Imponuje mi tempo realizacji haftów i ich staranność.Zachwycam się haftowanymi pamiątkami które robisz na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu wielu twórczych pomysłów :)W Twoich pracach najbardziej podoba mi się ich subtelna prostota i to, że nie są przeładowane dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, gratuluję! Co mi się podoba w Twoich pracach - bardzo dużo! Ale pierwsze o czym pomyślałam to karteczki, piękne, różnorodne, perfekcyjnie wykonane, dopracowane w każdym szczególe. Zaraz potem przyszła refleksja, że przecież blog, to też Twoja praca. A jest on niezwykle ciekawy, dynamiczny, pomysłowy. Tyle tu zabaw, propozycji i inspiracji. Mam nadzieję, że jeszcze wiele lat będziesz nas inspirowała i motywowała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 4 latek :).

    Jeśli chodzi o Twoje prace, to widzę po komentarzach, że nie będę oryginalna ale podoba mi się jak wykorzystujesz haft w kartkach :).
    Zazdroszczę Ci też trochę testowania różnych haftów :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje 4 lat ;)
    Na Twojego bloga zaglądam od jakiegoś czasu jeszcze jako anonim przed założeniem własnego bloga ;)
    Jestem zafascynowana tempem Twojej pracy oraz jej starannością. Podobają mi się również Twoje kartki i zakładki ;) Z przyjemnością zapisuje się na Twoje Candy
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też gratuluję następnego owocnego roczku. Twój blog zainsirował mnie do stworzenia swojego i jeśli tylko wieczory pozwalają mi na to, zaglądam z wielką ciekawością i oglądam nowe prace. Podziwiam Cię za systematyczność i staranność w pracach. Każda jest piękna i przy każdej mocno kibicuje i czekam niecierpliwie na efekty końcowe. Zobaczysz moje wpisy przy róży z coricamio, bo to przy niej odważyłam się na pierwszy komentarz. Czekam na kolejne latka i posty.
    Z miłą chęcią zapisuję się do kolejnej zabawy u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzutem na taśmę zdążyłam ;)
    Kasiu, wszystkiego najlepszego z okazji 4 urodzin bloga. Życzę Ci żeby tych lat blogowania było jak najwięcej. W Twoich pracach podoba mi się to, że każda wykonana jest z największą starannością. Cenię sobie też to, że wszystkie hafty mają właśnie Twój styl, są bardzo charakterystyczne.
    Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Zapraszam również na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka