Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

882. Dookoła świata z krzyżykowym szaleństwem


Pewnie wielu czytelników zastanawia się czy po zakończeniu Kwiatowego roku szykuję nową zabawę. Przyznam się, że zastanawiałam się bardzo długo czy robić coś nowego. Ostatecznie jednak moje hafciarskie ADHD zwyciężyło.

Pomysł kiełkował w mojej głowie już dawno, ponieważ po raz pierwszy pomyślałam o nim w wakacje. Po przemyśleniu wszystkich za i przeciw zapraszam na nową zabawę 





Zasady zabawy będą podobne, jak w kwiatowym roku :

1.W zabawie mogą brać udział wszyscy, którzy zapiszą się pod poniższym postem do końca grudnia. Po 31 grudnia zapisy zostają zamknięte. Listę uczestników będę edytować na bieżąco. Nie uruchamiam linkowania zapisów, ponieważ chcę tym razem dać szansę osobom nie posiadającym bloga.

2.Co miesiąc na początku każdego miesiąca zaprezentuję moim czytelnikom jedno państwo, które będzie inspiracją do prac. Inspiracją, ponieważ nikt nie musi wykonywać pocztówek, choć to też fajna sprawa. Po prostu trzeba będzie wykonać pracę, która będzie kojarzyła się z danym krajem. A doskonale wiadomo, że skojarzeń będzie tak wiele, jak wiele uczestniczek zabawy.

3. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie pracy (jednej lub kilku) z dowolną interpretacją tematu. Warunek jest jeden – praca musi być wykonana głównie haftem krzyżykowym. Zagospodarowanie zależy od Waszej inwencji twórczej. Mogą to być kartki, obrazki, zakładki, zawieszki itp…

4.Prace trzeba wykonać w danym miesiącu i podlinkować pod postem sprawozdawczym z mojej interpretacji zadania, który będzie ukazywał się ostatniego dnia miesiąca. Osoby, które nie posiadają bloga a chcą się bawić proszone będą o przysyłanie prac na adres email.  Linkowanie będzie szybkie – myślę, że dwa dni wystarczą by podlinkować coś co i tak ma się zrobione.

5. Osoby, które przygotują co najmniej 10 z 12 prac wyzwaniowych wezmą udział w losowaniu upominku, które odbędzie się w styczniu 2019 roku.

6.I jeszcze jedno zastrzeżenie – praca musi być nowa, nigdzie nie pokazywana i przygotowana tylko i wyłącznie na potrzeby tej zabawy (oczywiście może zostać podarowana). Jeśli okaże się, ze ktoś pokazał starą pracę lub zgłosił ją jednocześnie do innej zabawy to niestety wypada z gry.



Ciekawa jestem czy znajdą się uczestnicy – zabawa dojdzie do skutku, jeśli skusi się na nią przynajmniej 10 osób. W przeciwnym wypadku nie ma ona sensu….

Podróżować będą:
1.Hanulek
2. Katarzyna G
3. eda-1
4. Edix
5. Mariola
6. Atramk
7. Asia Stefańska
8. tojatenia
9. Sylwia Murzynowska
10. mlenka
11.Maria Butt
12.bozenas
13.kgosia
14. magdus208
15. Ирина Этоль
16. Lucyna
17. Czarna dama
18. Cytrulina
19. Katarzyna Pałasz
20. Elżbieta K
21. Kinga
22. simpleinbigcity.blogspot.ca

51 komentarzy :

  1. Jestem! Nie mogę doczekać się wspólnej hafciarskiej podróży dookoła świata :)
    I jaka miła odmiana tematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna tematyka! Wchodzę w to i już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba pomysł, chciałabym wziąć udział :) Edyta Kopeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i ja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo.chętnie się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa, zgłaszam się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na taką zabawę, więc proszę mnie zapisać. http://kuchniaipasja.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. zabawa super, nigdy nie spotkałam się z takim tematem wyzwania, zgłaszam się :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh Kasiu jaki fajny pomysl. Bede wam kibicowac jak podrozujecie igłą po mapie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to powstaną piękne prace! Wiernie kibicuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju ale kusi mnie ta zabawa... aj...

    OdpowiedzUsuń
  12. To może i ja spróbuję:))a co:)podejmuję wyzwanie:))mam nadzieję,że dam radę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł bardzo mi się podoba, biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny temat zabawy, nie mogę przejść obojętnie, więc z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny temat! zastanowię się jeszcze, czy dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wezmę udział! https://bubiejko.blogspot.com.by

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanowiłam się i jak najbardziej zgłaszam swój udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się chętnie wybiorę z Tobą Kasiu w podróż dookoła świata :)
    Zapisz mnie proszę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również poproszę o dopisanie mnie do zabawy! Pomysł masz rewelacyjny! Dotąd obawiałam się o mój czas - czy zdążę, ale jak się zapiszę to będę zmotywowana, żeby zdążyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tematyka rewelacyjna, kusi, oj kusi ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa zabawa! I tylko twarde postanowienie, że mój HAED ma pierwszeństwo przed wszystkim innym nie pozwala mi się zapisać... Ale będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj i ja z chęcią bym się zapisała , ale znając siebie wiem , że nie wywiążę się z co miesięcznych postów :(. Pokibicuję tylko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To hafciarskie ADHD jakieś chyba zaraźliwe bardzo jest :) Mam pomysła na serię zakładek, więc o dopisanie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  24. ZAstanawiałam się długo czy podołam temu wyzwaniu ale co tam raz się żyje sprobuje ;)
    Zapisuje się i ja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Chetnie dolacze do zabawy, potrzebuje dopingu w krzyzykach a zabawa fajna i temat super. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  26. O, coś niezwykle ciekawego się szykuje! Będę śledzić i podglądać z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka